Cautare intuitiva

Piese universale

Livrare rapida, plecari zilnice SawAuto.ro

Modalitate livrare produse
- dupa ce vi se confirma comanda[  NOI, va contactam telefonic ] si daca alegeti sa ridicati produsele dvs., va asteptam la sediul nostru din Bucuresti, bd Timisoara nr 84 , Sector 6.
- livrarea prin curier, se face in aproximativ 24 ore, doar in orasele cu sediu Fan Courier, Urgent-Cargus Curier sau Nemo Curier
- dupa expedierea coletului, veti primi un e-mail cu nr. de aviz curier si valoarea totala a rambursului (valoare totala produse + transport)
- doar dupa ce achitati valoarea rambursului, puteti verifica continutul coletului in prezenta curierului si daca apare vreo problema, va rugam sa ne contactati telefonic si sigur o vom rezolva
- timpul de onorare pentru o comanda este de minim 3 ore , dupa confirmarea telefonica
- daca aveti nevoie urgent de reperele pe care le-ati comandat, va rugam sa ne comunicati telefonic acest lucru, pentru a incerca sa rezolvam mai repede confirmarea si procesarea comenzii
- datorita conditiilor dificile de transport, unele baterii nu se pot livra prin curier, dupa comanda va informam exact
- taxa de transport este de minim 15 Lei pentru Bucuresti si minim 25 lei pentru clientii din Provincie, indiferent de nr. de colete trimise si de destinatie si este variabila in functie de valoarea comenzii , Bateriile , Jantele si anvelopele fac exceptie de la aceasta regula.

- ORICE COST/SUMA de transport generat/-a automat pe site cand se face o comanda este valabil in limita a 10kg total colet.
- taxa de transport va fi calculata automat si aproximativ in cadrul comenzii dvs initiale iar ulterior se poate modifica [se tine cont de valoare,volum si greutatea coletului] in momentul cand noi primim toate piesele si putem masura si cantari comanda dvs.
- taxa de transport, nu se achita separat la curier, este inclusa in valoarea rambursului
- se poate cere livrare prin curier, doar in localitatile cu acoperire Fan Courier (peste 2400) , Urgent-Cargus Curier sau Nemo Curier
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite !
Eventualele probleme legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuiesc sesizate/reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat !
Sesizarile ulterioare Receptiei vor fi extrem de greu de solutionat deoarece, fara acest proces verbal firma de Curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !